sobota, 8 kwietnia 2017

Bonnet Stane

              

Bonnet Stane, to chyba jedno z mniej znanych miejsc. Dlaczego tak sądzę? Otóż gdy byłam w tym miejscu, to mijałam tylko dwie osoby. Miejsce spokojne, idzie się przez pastwiska. Gdyby to miejsce nie było oznakowane, zastanawiała bym się czy mogę tam pójść. Droga  od parkingu jest prosta, także nie trudno trafić na miejsce. 
Bonnet Stane znajduje się w okolicach Falkland.


                           

















Oj marzyło mi się takie zdjęcie. Ale niestety wbrew pozorom ciężko się na ten kamień dostać. Ja jestem osobą średniego wzrostu, a może nawet zaliczam się do niskich i nie dałam rady przeskoczyć. Troszkę byłam zawiedziona, ale cieszę się, że nareszcie udało mi się tu trafić.
















Gdzieś w połowie drogi jest taka brama. Obok niej są schodki, po których przeszłam i szłam prosto. A bynajmniej tak mi się wydaje, że są to schodki zrobione specjalnie, by nie otwierać bramy i nie wypuścić owiec. Innego przejścia nie zauważyłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz