niedziela, 6 listopada 2016

Loch Leven National Nature Reserve ( część 2 ) - Szkocja


Całkiem niedawno napisałam post o rezerwacie przyrody Loch Leven National Nature Reserve.  
 Wtedy byłam po jednej jego stronie, gdzie wchodzi się lasem pod górę. Niestety tamtego dnia nie starczyło czasu oraz sił, by pójść na spacer na drugą jego stronę. Zapraszam tu kliknij, jeżeli chcesz zobaczyć drugą część rezerwatu. Całą rodziną byliśmy zmęczeni, gdyż poprzedniego dnia byliśmy na górze Ben A'an, ale pogoda dopisywała i na spacer trzeba było się wybrać. Tak więc wybraliśmy miejsce, gdzie nie trzeba się nigdzie wspinać. Jest do ciekawe miejsce na spacer, a dla miłośników przyrody jest to idealny punkt do jej obserwacji. Na terenie rezerwatu znajdują się drewniane domki, do których można wejść. W środku mają dużo okien i ławeczek lub krzeseł, by można było sobie usiąść i poobserwować. Z tego co zauważyłam, wszyscy tam są wyposażeni w lornetki. Z pewnością wtedy można dużo więcej zobaczyć. Ja jednak takiego sprzętu nie posiadam i nie będę kłamać, ale aż taką przyrodniczką, to nie jestem. Największy u mnie uśmiech wywołały szkockie krowy. Chyba pierwszy raz widziałam je aż z takiego bliska. Jak dla mnie, to są one naprawdę świetne. Moje dzieci jedną z nich - tą która była obok nas - nazwały "Słodziak". Spacer minął nam bardzo przyjemnie, aczkolwiek szkoda, że tak szybko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz