czwartek, 2 marca 2017

Blair Drummond Safari and Adventure Park ( Stirling, Szkocja )


Sezon na wycieczki się jeszcze u mnie nie zaczął. Postanowiłam więc pokazać Wam troszkę zdjęć z poprzednich lat. Zacznę od Blair Drummond Safari and Adventure Park. Przez wszystkie lata, od kiedy mieszkam w Szkocji, w Safari Park byłam dwa lub trzy razy. Zdjęcia mam z dwóch wizyt. Jest to interesujące miejsce na spędzenie nawet całego dnia. Jest tu mnóstwo zwierząt, są pokazy lotów ptaków, są karuzele, place zabaw oraz miejsca przeznaczone na grillowanie.  Tych atrakcji jest dużo więcej - i z pewnością od ostatniego razu, jak ja tam byłam, dużo się zmieniło. Tak więc jeżeli macie ochotę zobaczyć czego można się spodziewać odwiedzając Safari Park odsyłam na oficjalną stronę tego miejsca kliknij tu


2011r.









2013r.

 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz